Una decisió històrica, a París
La sorpresa de dimecres és que l'esquerra francesa ha dit prou a la pinça al nas i ha deixat despullat Macron, que, com Sánchez, malda per tenir el poder personal i únic, al preu que siga
Fill i mare, mare i fill, en un combat cinematogràfic que recompon una vida
Si ara faria discursos contra l’abús immobiliari, tindria una feinada amb els desnonaments visibles i amb els invisibles
Una placa els recorda a la ultramoderna casa on van viure al Guinardó
Rèpliques d’avions soviètics de la guerra del 36 i d’una taula gòtica del XIV a la Sala Oval del MNAC
Dades i propostes del pavelló català a la Biennal d’Arquitectura de Venècia
Petit monòleg d’allò que sembla tornar com si res
Economia museística sense manies o l’exemplar cas de l’Hermitage rus que es vol instal·lar al port vell barceloní
Gran retrospectiva de la primera directora del sonor, cineasta de la sororitat
Els abismes domèstics amb les companyies de serveis són tan personals com polítics
A la recerca del rastre de Picasso llavors sepultat a Horta de Sant Joan
La fira Liberisliber, de Besalú, deixa de fer-se per desídia del suport institucional a la cultura
Una certa diversitat sembla guanyar terreny a Hollywood
El ressorgiment any rere any de la bèstia, imatge de l'exclusió, és la font de la literatura
De com la poesia neteja la vista. Un poema de la gran Pizarnik
La trobada del dibuixant Bartolí amb la pintora Kahlo, el sentit del color que ella li dóna, és una de les meravelles del film 'Josep'
L’escriptora i pionera feminista egípcia deixa un llegat imprescindible
El projecte Déflagrations recull les eloqüents imatges creades pels nens de les guerres que el periodisme ja gairebé no pot cobrir
‘Sota el signe del drac’ recupera la persuasiva i eloqüent veu marçaliana com a crítica cultural feminista de la tradició literària
Sobre les denúncies d’abús sexual en les institucions d’art dramàtic i com estem deixant de fer-ne cas
No es compra ni es ven a les botigues ni a internet ni aconsegueix resultats en un tres i no res. Memòria de la insubmissió
Sobre si els Mossos són més institució que la ciutadania, la protesta, la cultura
L'antologia 'Entre floricultores' recorda i renova la petja de la primera poeta moderna de l'idioma
Visions a partir de ‘Temps d’estimar, temps de morir’ de Remarque
‘Dona amb les seves parts’ ingressa al Museu Nacional, que per fi compta amb la pintora
De com una instal·lació artística de banderes blanques es transforma en una acció de propaganda presidencial