Valtònyc insisteix en les crítiques contra Comín

VilaWeb
27.01.2025 - 22:15
Actualització: 28.01.2025 - 14:22

El raper Josep Miquel Arenas, conegut artísticament com a Valtònyc, exiliat més de cinc anys a Bèlgica, d’on va tornar l’octubre del 2023, ha insistit amb les seves crítiques a l’exiliat i candidat a la presidència del Consell de la República, Toni Comín.

Valtònyc assegura que “després de veure la seva resposta a una pregunta a l’entrevista de VilaWeb sobre el meu tuit, no puc evitar fer aquest comunicat” i remarcar que Comín no s’ha posat en contacte amb ell d’ençà de fa un any. De fet, detalla que l’última vegada que van tenir contacte va ser quan “li vaig enviar una carta informant-lo que, com a responsable informàtic de les donacions, havia descobert transferències personals al seu compte mentre els deutes del Consell amb els proveïdors creixien i les donacions disminuïen”. I l’ha acusat de fer xantatge emocional quan li va reclamar el pagament de factures pendents de feia sis mesos.  Per això assegura que va tallar el contacte amb el Consell i va informar a qui va considerar adient.

El raper l’acusa també de posar persones en risc amb “accions que sabia que eren il·legals”, tot delegant responsabilitat per protegir-se de les conseqüències legals, anima Junts a investigar-lo i assegura que “durant les negociacions per l’amnistia, vaig veure com actuava de manera egoista, prioritzant els seus interessos personals per sobre del bé col·lectiu”.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor