Ferit crític un treballador de l’aeroport de Palma, atropellat pel remolc d’un avió

  • L'operari ha estat traslladar a l'Hospital Universitari de So n'Espases per un politraumatisme greu

VilaWeb
Un avió a una de les pistes de l'aeroport de Palma (fotografia: Europa Press / Isaac Buj).
13.11.2024 - 19:02
Actualització: 13.11.2024 - 22:42

Un treballador de l’aeroport de Palma és en estat crític després de ser atropellat avui a les pistes pel remolc d’un avió.

L’accident laboral ha estat al voltant de les 16.00, moment en què l’operari, empleat de l’empresa de handling South, ha estat atropellat per un vehicle de la mateixa companyia.

Inicialment, ha estat atès per l’equip mèdic de l’aeroport i posteriorment dos vehicles de l’UME i un vehicle de suport Delta. També hi han actuat agents de la policia local i la Guàrdia Civil.

Més tard s’han enviat dues ambulàncies de suport vital avançat. Els serveis sanitaris han assistit el pacient al lloc dels fets, ja que presentava lesions molt greus i, a continuació, han procedit al trasllat a l’Hospital Universitari So n’Espases per un politraumatisme greu.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor