
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Avui a migdia a Barcelona ha caigut un fort aiguat estival. Diversos punts, com ara el Raval o Sarrià, s’han convertit en autèntics torrents urbans i l’aigua s’ha emportat tot allò que s’ha trobat davant. També ha inundat baixos i el sistema del metro: les estacions de la plaça d’Espanya i el Paral·lel s’han anegat. BTV ha publicat un vídeo en què es mostra com ha arribat aquesta tempesta violenta a la ciutat.
▶️ Així ha estat l'arribada de la forta tempesta que cau a Barcelona ⛈️ https://t.co/hTEjvRWDSB pic.twitter.com/zzRFrNUtKz
— btv notícies (@btvnoticies) July 27, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits