18.05.2026 - 16:15
|
Actualització: 18.05.2026 - 16:37
La Conselleria d’Educació i els sindicats docents es reuneixen avui a les 16.00 en un nou intent de desencallar la vaga indefinida de l’ensenyament públic valencià, que avui ha entrat en la segona setmana.
La reunió es fa després d’una nova jornada de mobilitzacions amb manifestacions a Castelló, Alacant i València, on columnes de professors i estudiants han marxat cap a la conselleria per pressionar el govern de Carmen Ortí.
Abans de la reunió, l’STEPV ha presentat una contraoferta ampliada que inclou augments salarials d’entre 486 i 550 euros mensuals, una reducció accelerada del nombre d’alumnes per aula, la recuperació de professors retallats, millores en infrastructures i la retirada dels nous ajusts en formació professional i batxillerat artístic i nocturn.
