
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El portaveu d’ERC al congrés espanyol, Gabriel Rufián, ha fet una intervenció en un esmorzar informatiu a Madrid criticant el president Carles Puigdemont per l’acte multitudinari de dissabte a Perpinyà. ‘Està molt bé que t’aplaudeixin a Perpinyà però el desafiament és que t’aplaudeixin a Cornellà, a Santa Coloma o a Sabadell’, ha dit Rufián, que ha defensat la taula de negociació amb el govern espanyol que la consellera Ponsatí va qüestionar en l’acte de dissabte.
Ha repetit que ERC no s’aixecarà pas de la taula de negociació i ha instat ‘a qui consideri que els falta ètica’ a anar fins als Lledoners per a visitar la cel·la del president d’ERC, Oriol Junqueras, o dels consellers Dolors Bassa o Raül Romeva. ’Nosaltres no enganyem ningú’, ha dit. ‘No necessitem fer exhibicionisme de les nostres conviccions. Potser no som els que més cridem per semblar els més independentistes, però sí que som els que lluitem perquè n’hi hagi més’, ha afegit. A l’acte, hi han assistit dirigents socialistes com la portaveu del PSOE al congrés espanyol, Adriana Lastra. També Oskar Matute (EH Bildu) i Aitor Esteban (PNB). Així mateix, hi havia diputats i senadors dels republicans i el secretari general de la UGT, Josep M. Álvarez. No hi ha assistit cap representant de JxCat.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits