23.05.2026 - 16:34
L’únic adversari que es presenta contra Florentino Pérez a la presidència del Reial Madrid, l’empresari valencià Enrique Riquelme, ha aconseguit de tancar “in extremis” l’aval amb Andbank Espanya per a presentar-se a les eleccions.
Florentino Pérez, actual president i candidat a la reelecció, exigeix que l’aval sigui d’un banc cent per cent espanyol. Aquesta condició, que suposa una trava per als oponents, també la compleix la filial espanyola d’Andbank.
L’aval que demana Andbank correspon al 15% del pressupost anual del club blanc. El banc demana les màximes garanties en cas que calgui executar-lo —només si Riquelme guanya les eleccions—, i el candidat l’haurà d’assegurar amb el seu patrimoni, entre d’altres, els actius dipositats a entitats financeres com Scotiabank.
Riquelme és president de Cox, una companyia especialitzada en energies renovables.