Els disset radars nous de Barcelona que comencen a multar avui

  • D'ençà del setembre han avisat els conductors que han superat el límit de velocitat

VilaWeb
ACN
15.01.2023 - 17:20
Actualització: 16.01.2023 - 08:55

Els disset radars de trànsit de Barcelona que es van estrenar l’any passat començaran a sancionar els conductors que superin la velocitat permesa a partir de demà. Des del mes de setembre, s’han limitat a avisar els qui circulaven a més de 30 quilòmetres per hora per dotze punts de la ciutat o bé a més de 50 quilòmetres per hora en cinc grans avingudes: el carrer d’Aragó, entre els carrers del Comte d’Urgell i de Casanova; la Gran Via de les Corts Catalanes, a la cruïlla dels carrers de Sant Roc i Sant Germà; l’avinguda Diagonal, a la cruïlla amb el carrer de Numància i entre la plaça de Pius XII i el Palau de Pedralbes, i al número 70 del passeig de la Bonanova.

La resta de punts, on la velocitat màxima permesa és de 30 quilòmetres per hora, són el carrer de Numància (entre els carrers d’Anglesola i de Déu i Mata), Pau Claris (a la cruïlla amb el carrer d’Aragó), Mallorca (entre els carrers de Nàpols i de Roger de Flor i entre els carrers de la Muntanya i de Fontova), travessera de Gràcia (entre els carrers d’Aribau i d’Alfons XII), el carrer de la Indústria (entre el carrer de Sant Quintí i el de Conca), Sant Antoni Maria Claret (entre el carrer de Trinxant i del Guinardó), Balmes (entre el carrer de Marià Cubí i la travessera de Gràcia i entre el carrer del Francolí i el carrer de les Santjoanistes), Entença (entre els carrers de Provença i del Rosselló), Sardenya (entre el carrer de Taxdirt i la travessera de Gràcia) i Muntaner (entre els carrers de Còrsega i del Rosselló).

Dotze dels disset radars estan situats en entorns escolars i la resta són en ubicacions considerades de risc a causa de la circulació a velocitat inadequada.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor