Naturgy i Hotels Catalonia abandonen el ple de la Cambra de Comerç de Barcelona
La Cambra de Barcelona assegura que la decisió de les dues companyies respon a un canvi d'estratègia empresarial

Per: ACN


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Naturgy i Hotels Catalonia han abandonat el ple de la Cambra de Comerç de Barcelona, on ocupaven dues de les 14 cadires de plata (el nom que reben les places reservades a grans empreses i associacions i que fan una aportació de 75.000 euros anuals a l’ens). Segons que ha avançat Expansión i ha pogut confirmar l’ACN, la decisió respon a un canvi d’estratègia de les dues companyies, que neguen discrepàncies amb la presidència, fins ara ocupada per Joan Canadell. La cambra obrirà ara un procés –denominat com a eleccions parcials– que finalitzarà el pròxim 9 de març perquè les companyies interessades puguin presentar la seva candidatura per ocupar les places vacants dins el ple de la cambra.
Fonts de Naturgy apunten que la decisió de l’empresa es deu a una “revisió” de les seves polítiques de participació en institucions públiques. De fet, recorden que la companyia no participa en els òrgans de govern de cap cambra de comerç de l’estat espanyol. No obstant això, asseguren que l’empresa mantindrà la seva “col·laboració històrica” amb la Cambra de Comerç de Barcelona.
Pel que fa a Hotels Catalonia, fonts de la cambra assenyalen que l’empresa ha decidit centrar la seva estratègia a combatre els efectes de la crisi de la covid-19, que ha deixat greument afectat el sector hoteler.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits