
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

La milícia libanesa Hezbollah assegura que ha destruït un vehicle militar a la ciutat d’Avivim, al nord d’Israel, segons que ha informat la televisió pro-Hezbollah al-Mayadeen. Segons la cadena, hi hauria ‘morts i ferits’, si bé l’exèrcit israelià només confirma l’atac.
Segons el mitjà israelià Haaretz, s’han disparat diversos míssils antitanc des del sud del Líban contra una base israeliana al nord del país. Durant diverses hores, l’exèrcit israelià ha respost amb foc contra un centenar d’objectius al Líban.
L’atac arriba després que ahir Hassan Nasrallah, líder d’Hezbollah, amenacés de respondre els suposats atacs israelians amb drons sobre barris de Beirut. Nasrallah acusa Israel d’haver intentat atacar al seu feu al sud de la capital libanesa aquesta setmana passada.
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits