Facebook

La direcció de Facebook considera de fer un canvi de marca i de nom d’acord amb una campanya de neteja d’imatge, segons que informa el portal The Verge, que cita una font directa dins la companyia. En aquest sentit, l’executiu en cap i fundador de la xarxa social, Mark Zuckerberg, preveu de parlar sobre el canvi de nom en la conferència anual de l’empresa, que es farà el 28 d’octubre. Ara, els canvis es podrien revelar abans, segons The Verge.

L’estratègia de Facebook cerca el mateix objectiu de Google, que va reestructurar la marca sota el paraigua d’Alphabet. D’acord amb això, Facebook esdevindria un dels diversos productes sota l’empara d’una marca matriu, de la qual també penjarien Instagram, WhatsApp, Oculus, entre més plataformes.

La companyia acumula escàndols i polèmiques de manera gairebé rutinària. Aquest mes, l’alertadora France Haugen ha denunciat al congrés nord-americà que Facebook tan sols es guia pels beneficis econòmics sense preocupar-se de si el seu contingut danya els usuaris, la societat o la integritat del sistema democràtic.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.