


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Aquesta setmana, el programa arriba a l’edició 304 tot i que la setmana passada vam fer la 302. Però tot té una explicació: el Fes Ta Festa número 303 és la marató radiofònica que vam fer el passat cap de setmana dins la Mostra Som Cultura Popular a l’antiga fàbrica de Fabra i Coats, al barceloní barri de Sant Andreu del Palomar.
Més de 15 hores de ràdio que ben aviat veureu reflectides en aquest web, en què reproduirem les nombroses i interessants entrevistes que hi realitzàrem. A l’inici d’aquest Fes Ta Festa que podeu punxar aquí sobre us les expliquem, a grans trets, i us hi reproduïm el fragment amb el qual vam iniciar l’aventura.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits