Els treballadors del 112 han reclamat la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat.

La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus. Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any
120€/any
Si encara vols ajudar-nos més, pots fer-te'n com a Protector.

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.