L’Agència Catalana del Consum obre un expedient sancionador a Renfe per la gestió de l’avaria de la R2

  • L'Agència Catalana del Consum va detectar-hi manca d'informació als viatgers

VilaWeb
Redacció
10.05.2023 - 10:25
Actualització: 10.05.2023 - 12:57

L’Agència Catalana del Consum ha obert un expedient sancionador contra Renfe per la gestió de l’avaria de la R2 Sud. Així ho ha anunciat el conseller de Territori, Juli Fernández, que també ha detallat que la sanció és per la situació que s’han trobat els viatgers els dies posteriors a l’incident. De fet, divendres Consum va explicar que havia detectat manca d’informació als usuaris de Rodalies afectats -deficiències d’informació en relació amb les alteracions del servei, els horaris i els transports alternatius o els punts d’atenció al client tancats, entre altres-.

Avui fa una setmana que Consum va posar inspectors a Sants per vigilar que Renfe informés correctament de les incidències. És previst que l’avaria no se solucioni fins d’aquí a dues i tres setmanes. Des de dilluns Rodalia aplica un nou horari per als trens de la R2 sud entre Barcelona i Sant Vicenç de Calders (Baix Penedès).

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any