La campanya “Som de barri, de ciutat, de botiga i de mercat” fomentarà l’ús de la llengua al comerç local valencià

  • L'objectiu principal és apel·lar a l'ús social del català al petit comerç local de barri i mercat com a llengua de proximitat i confiança

VilaWeb
Europa Press
22.11.2021 - 20:43
Actualització: 23.11.2021 - 00:18

La Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València ha presentat aquest dilluns la campanya de foment del català “Som de barri, de ciutat, de botiga i de mercat”.

L’objectiu principal és apel·lar a l’ús social del català al petit comerç local de barri i mercat com a llengua de proximitat i confiança. La campanya proveirà els establiments dels pobles que han establert premis en l’ús del català en el comerç local amb carros de la compra i paper d’embolicar. Aquests pobles són: Alzira, Algemesí, Montserrat, Silla, Massamagrell, Burjassot, Quart de Poblet, Corbera, Catadau, Canet d’en Berenguer, Alboraia i Xàtiva.

La campanya s’ha presentat avui en un acte a què ha assistit el director general de política lingüística de la Generalitat, Rubén Trenzano, com també el responsable de l’àrea de cultura de la Diputació, Xavier Rius, i la responsable de normalització lingüística, Dolors Gimeno.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any