La campanya “Som de barri, de ciutat, de botiga i de mercat” fomentarà l’ús de la llengua al comerç local valencià

L'objectiu principal és apel·lar a l'ús social del català al petit comerç local de barri i mercat com a llengua de proximitat i confiança

VilaWeb
Europa Press
22.11.2021 - 23:18
Actualització: 23.11.2021 - 00:18

VilaWeb necessita el vostre suport

Aquest diari existeix perquè més de vint mil lectors han decidit que poden i volen pagar cinc euros al mes perquè tots rebeu tota la informació amb accés obert. Però no n’hi ha prou. En necessitem més. Tu ho vols i pots?

Fes-te’n subscriptor aquí.

La Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València ha presentat aquest dilluns la campanya de foment del català “Som de barri, de ciutat, de botiga i de mercat”.

L’objectiu principal és apel·lar a l’ús social del català al petit comerç local de barri i mercat com a llengua de proximitat i confiança. La campanya proveirà els establiments dels pobles que han establert premis en l’ús del català en el comerç local amb carros de la compra i paper d’embolicar. Aquests pobles són: Alzira, Algemesí, Montserrat, Silla, Massamagrell, Burjassot, Quart de Poblet, Corbera, Catadau, Canet d’en Berenguer, Alboraia i Xàtiva.

La campanya s’ha presentat avui en un acte a què ha assistit el director general de política lingüística de la Generalitat, Rubén Trenzano, com també el responsable de l’àrea de cultura de la Diputació, Xavier Rius, i la responsable de normalització lingüística, Dolors Gimeno.

Junts encara podem anar molt més lluny. Amb VilaWeb.

Fes-te’n subscriptor i construeix amb VilaWeb el nou diari que els Països Catalans necessiten ara.
Fer-me'n subscriptor
des de 60€ l'any / 5€ el mes
Ara també ens pots ajudar fent una donació única.
Fer una donació
a partir de 10 €

Més notícies