campanya us catala valencia

La Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València ha presentat aquest dilluns la campanya de foment del català “Som de barri, de ciutat, de botiga i de mercat”.

L’objectiu principal és apel·lar a l’ús social del català al petit comerç local de barri i mercat com a llengua de proximitat i confiança. La campanya proveirà els establiments dels pobles que han establert premis en l’ús del català en el comerç local amb carros de la compra i paper d’embolicar. Aquests pobles són: Alzira, Algemesí, Montserrat, Silla, Massamagrell, Burjassot, Quart de Poblet, Corbera, Catadau, Canet d’en Berenguer, Alboraia i Xàtiva.

La campanya s’ha presentat avui en un acte a què ha assistit el director general de política lingüística de la Generalitat, Rubén Trenzano, com també el responsable de l’àrea de cultura de la Diputació, Xavier Rius, i la responsable de normalització lingüística, Dolors Gimeno.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.