Apple obre un servei d’atenció als usuaris a Twitter

  • Hi ofereix trucs i respostes a les qüestions plantejades pels seus clients

VilaWeb
Redacció
07.03.2016 - 02:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Apple ha activat aquesta setmana un nou canal per a donar suport tècnic i atenció als milions d’usuaris dels seus productes. Es tracta d’un compte a la xarxa social Twitter, @AppleSupport, que a més d’oferir trucs i guies d’ús, respon qüestions plantejades pels usuaris, la majoria via missatges directes.

Ara mateix, el compte ja ha superat amb escreix els cent vint mil seguidorsi més de dues mil interaccions.

https://twitter.com/AppleSupport/status/705377245578199040

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 60€ l'any / 5€ el mes