‘La tertúlia proscrita’: Què passarà dilluns al Parlament de Catalunya?

VilaWeb presenta un nou capítol de "La tertúlia proscrita" amb Josep Costa, Odei A-Etxearte, Txell Partal i Albano-Dante Fachin.

06.06.2024 20:00

VilaWeb presenta un nou capítol de La tertúlia proscrita, amb Albano-Dante Fachin, Txell Partal i Josep Costa. Aquesta vegada s’hi ha afegit Odei A-Etxearte per analitzar què pot passar al ple de constitució del Parlament de Catalunya de dilluns. De moment, els partits mantenen un gran hermetisme sobre el ple, però analitzem les possibilitats que hi ha sobre la taula, i de quina manera pot afectar l’activitat parlamentària i l’independentisme.

La tertúlia proscrita es fa cada dijous i es pot seguir en vídeo, com un programa de televisió, a les pàgines de VilaWeb i a YouTube. També es podrà escoltar en format de pòdcast a SpotifyApple PodcastsGoogle Podcasts i Amazon Music, a posteriori.

Recomanem

La tertúlia proscrita

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)