
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Aquest vespre s’ha organitzat una plantada a la porta de la presó dels Lledoners després d’una marxa lenta de vehicles. ‘Comença el Tsunami Democràtic. Ens plantem a la porta de la presó de Lledoners’, ha dit a Twitter Joan Bonanit, el jove que diu cada dia ‘bona nit’ als presos. També hi ha estat present Jordi Pesarrodona, el regidor de Sant Joan de Vilatorrada encausat arran del 20-S. Demà es tornarà a repetir l’acció a partir de les 08.30 del matí per a donar suport als presos polítics i als seus advocats.
Demà a les 8:30 del matí serem a la porta de la presó de Lledoners per donar suport als presos polítics i als seus advocats.
Només acceptarem l’#Absolució.#TsunamiDemocràtic pic.twitter.com/PO7fSQwr0f— Joan #BonaNit (@Joan_BonaNit) October 13, 2019
La resposta a la sentència del judici del procés: totes les propostes fins ara
Comença el #TsunamiDemocràtic.
Ens plantem a la porta de la presó de Lledoners. pic.twitter.com/vnuW11pCS2— Joan #BonaNit (@Joan_BonaNit) October 13, 2019
Iniciem marxa lenta fins a la porta de la presó de Lledoners. pic.twitter.com/8OdpVEjLeY
— Joan #BonaNit (@Joan_BonaNit) October 13, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits