El periodisme que l'actualitat necessita

Aquest 2020 és un any de canvis arreu del món, i nosaltres us volem ajudar a entendre'ls. En temps de crisi, el periodisme compromès és més important que mai i el vostre suport és l'únic que pot assegurar la continuïtat de VilaWeb.
Si ho vols i ho pots fer, col·labora amb VilaWeb.

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

L’empresa catalana Twenty Corner ha presentat Passport, la primera eina en tecnologia Near Field Communication (NFC) que, a través de la lectura d’un terminal de mòbil, dóna informació al consumidor sobre l’origen de les matèries primes, el lloc de confecció, el dissenyador o la col·lecció.

Segons ha informat l’startup amb seu a Sabadell (Barcelona) aquest dimarts en un comunicat, aquesta eina s’ha presentat en el marc de la 080 Barcelona Fashion en col·laboració amb la Confederació de la Indústria Tèxtil (Texfor).

La informació que s’extreu a través del xip NFC de cada etiqueta de les peces de roba vehicula a l’usuari a la plataforma d’informació d’on podrà treure obtenir la informació.

La previsió de creixement de Twenty Corner, que parteix d’una inversió inicial de 40.000 euros, se centra en el desenvolupament i arrelament en el territori, però l’estructura de Passport està pensada per ser un model de negoci internacional, i ja ha iniciat les converses amb clients per traslladar el producte a altres països.

L’empresa preveu generar un mínim de 20 llocs de treball a mitjà termini i preveu un creixement exponencial de facturació a partir del primer any, registrant un augment de més del 200% anual durant els cinc primers.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.