Reprenen les tasques de rescat de dotze nens en una cova de Tailàndia

  • Ahir diumenge van poder sortir-ne quatre i s'espera que la resta ho puguin fer durant els propers dies

VilaWeb
09.07.2018 - 10:37
Actualització: 09.07.2018 - 15:08

Segona jornada del rescat per part de noranta submarinistes tailandesos i internacionals dels dotze nens atrapats en una cova de Tailàndia. Quatre ja van poder sortir ahir diumenge, en una operació que es preveu que duri tres o quatre dies, mentre que avui n’han rescatat quatre més. Així doncs, ja són vuit els nens rescatats.

La cova de Tham Luang, a la zona de Xiang Rai, acull des del 23 de juny dotze nens d’un equip de futbol d’entre 11 i 16 anys i el seu entrenador, de 26. Tretze bussejadors experts que hi han volat de l’estranger, al costat de cinc membres de l’equip d’elit de la Marina tailandesa, els Navy SEAL, intentaran treure’ls a través de passatges estrets, sense visibilitat i completament submergits.

Els nens ja rescatats van ser traslladats a un centre mèdic i, segons les autoritats, tots es troben sans i estalvis, a l’espera de poder sortir. El govern ha demanat a la premsa abandonar l’àrea de la cova per facilitar les tasques de rescat.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor