El primer tinent batlle de Barcelona, Gerardo Pisarello, ha exigit que Vueling surti ‘a donar explicacions’ per les incidències de la setmana passada que van deixar a terra a milers de passatgers. En una atenció als mitjans aquest dilluns, Pisarello ha dit que la situació de cancel·lacions i retards no es pot normalitzar i ha demanat a l’aerolínia ‘màxima transparència i diligència’. ‘Vueling presta gairebé un 60% dels vols de l’aeroport del Prat’, ha recordat Pisarello, que ha afirmat que des de l’Ajuntament estan ‘preocupats’ perquè està en joc ‘la imatge i reputació’ de Barcelona i també ‘els drets bàsics dels usuaris’. ‘Serem el màxim d’exigents amb aquest tema’, ha assegurat el primer tinent d’alcalde, que ha demanat que ‘s’informi’ als afectats sobre què ha passat en referència a les queixes d’usuaris a les xarxes socials. En aquest sentit, Pisarello ha explicat que s’adreçaran a la companyia per exigir-ho.

Dilluns passat 14.300 passatgers van quedar afectats per cancel·lacions de vols de la companyia i alguns van trigar dies a ser reubicats. Els usuaris de la companyia van queixar-se de noves cancel·lacions de vols dijous i divendres i van expressar la seva indignació a través de Twitter per la manca d’informació que van rebre per part de l’aerolínia. Vueling va contestar que la cancel·lació diària d’alguns vols ‘entra dins la normalitat’. 

Suport al sector del taxi
D’altra banda, davant la vaga de taxistes de 48 hores convocada aquest dimecres com a protesta per la suspensió cautelar de la limitació de llicències VTC aprovada per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i impulsada per Ada Colau, Pisarello ha afirmat que l’Ajuntament els dóna suport en ‘totes les seves exigències’. 

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.