Pirates de Catalunya denuncia Espanya i la CE pel blocatge dels canals del Tsunami Democràtic

  • Acusa la Comissió Europea de negligent davant 'l'intent de censura' de les autoritats espanyoles

VilaWeb
05.11.2019 - 14:29
Actualització: 05.11.2019 - 19:54

Pirates de Catalunya ha denunciat l’estat espanyol i la Comissió Europea al Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) per la censura de la web del Tsunami Democràtic i l’aplicació per a mòbils.

En la demanda, el partit argumenta que les autoritats espanyoles han vulnerat la normativa comunitària i sentències del TJUE en intentar censurar l’aplicació, que insisteixen que ‘no té cap altre objectiu ni pretensió que la d’informar els ciutadans del lloc exacte on es convocaran manifestacions pacífiques i que els ciutadans informin del normal desenvolupament d’aquestes’. Pel que fa a la Comissió Europea, l’acusen de ser negligent davant aquesta actuació.

‘És absolutament necessari per a la salut democràtica de la Unió admetre de manera extraordinària el present procediment de denúncia i establir mesures urgents en el menor temps possible per aturar el mal que fa a la imatge i als interessos de la Unió’, diuen Pirates de Catalunya.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor