Malferida, la cola valenciana que defensa una fórmula sense secrets

  • Després d'una ronda d'inversions, l'empresa comença una etapa de creixement en què fa bandera de la transparència

VilaWeb
EFE
Redacció
26.10.2021 - 20:31
Actualització: 26.10.2021 - 20:44

Malferida, l’empresa valenciana productora de refrescs de cola, comença una etapa de creixement. En menys de 24 hores, va aconseguir prop de 100.000 euros durant la primera ronda d’inversions, en què va haver de deixar llista d’espera.

Gairebé una cinquantena d’inversors, tant particulars com empreses, van decantar-se per la Malferida, que enguany ha triplicat les vendes respecte de l’any passat. “Això ens permetrà d’accelerar el creixement, ampliar l’equip i invertir en tecnologia”, ha dit la seua fundadora i directora general, Lucía Mompó.

La Malferida s’inspira en una llegenda popular, que diu que una destil·leria d’Aielo de Malferit va ser la inventora de la Coca-cola. “Fins ara, ens hem centrat a explicar que la Malferida és una beguda valenciana i natural, però ara volem acostar encara més el producte al consumidor i incidir en el concepte de transparència”, ha explicat Mompó.

L’empresa, que va nàixer fa tres anys dins el programa d’acceleració Lanzadera, se centra ara en el caràcter natural dels ingredients i es presenta com una beguda sense secrets, apta per a vegans, vegetarians, celíacs i diabètics. “La nostra idea sempre va ser fer un refresc que et pugues prendre amb la consciència tranquil·la”, diu Mompó.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any