La Plataforma per la Llengua demana a Consum que rectifiqui i que mantingui el català

  • S'ha ofert a assessorar l'empresa per a augmentar l'atenció al client en la llengua pròpia

VilaWeb
Redacció
28.02.2018 - 02:00

La Plataforma per la Llengua es va reunir ahir a València amb representants de l’empresa de supermercats Consum. La trobada, que ha transcendit avui, ha servit per a traslladar la preocupació de l’entitat pel canvi de criteri en l’etiquetatge de nous productes, que només disposen de denominació en castellà.

L’entitat considera que Consum és un referent en la promoció del català en l’àmbit comercial i demana a l’empresa que continuï treballant per a millorar-ne l’ús en l’àmbit oral i escrit. La Plataforma per la Llengua s’ha ofert a assessorar l’empresa per a augmentar l’atenció al client en la llengua pròpia.

Durant la reunió, els representants de la Plataforma per la Llengua van explicar la importància de continuar treballant en català per mantenir la imatge de l’empresa i els drets dels consumidors del territori. L’entitat considera que l’etiquetatge en català ha de ser present en la totalitat dels productes dels supermercats, per a garantir la igualtat lingüística. Per això, ha demanat a l’empresa que millori l’atenció al client en la llengua pròpia.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any