La Plataforma per la Llengua es va reunir ahir a València amb representants de l’empresa de supermercats Consum. La trobada, que ha transcendit avui, ha servit per a traslladar la preocupació de l’entitat pel canvi de criteri en l’etiquetatge de nous productes, que només disposen de denominació en castellà.

L’entitat considera que Consum és un referent en la promoció del català en l’àmbit comercial i demana a l’empresa que continuï treballant per a millorar-ne l’ús en l’àmbit oral i escrit. La Plataforma per la Llengua s’ha ofert a assessorar l’empresa per a augmentar l’atenció al client en la llengua pròpia.

Durant la reunió, els representants de la Plataforma per la Llengua van explicar la importància de continuar treballant en català per mantenir la imatge de l’empresa i els drets dels consumidors del territori. L’entitat considera que l’etiquetatge en català ha de ser present en la totalitat dels productes dels supermercats, per a garantir la igualtat lingüística. Per això, ha demanat a l’empresa que millori l’atenció al client en la llengua pròpia.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb