Hoy-voy reclamarà danys i perjudicis a la DGT per les pèrdues que crea la vaga d’examinadors
La cadena d'autoescoles Hoy-voy ha iniciat els tràmits per presentar una reclamació per danys i perjudicis contra la Direcció general de trànsit (DGT) per les pèrdues econòmiques que provoca a les autoescoles la vaga d'examinadors.
Aquest text és un servei de l'agència Europa Press. VilaWeb no ha intervingut ni en la selecció, ni en la redacció, ni en el contingut de la notícia.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
La cadena d’autoescoles Hoy-voy ha iniciat els tràmits per presentar una reclamació per danys i perjudicis contra la Direcció general de trànsit (DGT) per les pèrdues econòmiques que provoca a les autoescoles la vaga d’examinadors.
En un comunicat aquest dimarts, Hoy-voy ha considerat que la situació de bloqueig d’aquest conflicte és responsabilitat de l’administració pública, per la qual cosa ha lamentat la “inoperància” del Govern espanyol i ha apuntat que, a més d’examinadors i autoescoles, també estan afectats tots els ciutadans que no poden completar les seves proves per obtenir el permís de conduir.
Ha recordat que la vaga d’examinadors de 2015 va obligar a suspendre 60.000 proves en tot l’Estat i aquest any ja s’acumulen més de 31.000; Hoy-voy acumula aquest estiu 1.715 proves pendents de l’examen pràctic.
Per això, ha advertit que portarà el litigi contra la DGT “fins a les últimes conseqüències”, i li ha insistit que desencalli immediatament el conflicte amb els examinadors perquè els afectats col·laterals puguin recuperar la seva activitat amb normalitat.
En paral·lel, Hoy-voy manté oberta la seva campanya de recollida de signatures a través de la plataforma ‘change.org’ –ja ha superat els 6.500 suports–, que enviarà al ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, i al director de la DGT, Gregorio Serrano.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits