
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La vice-presidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, ha anunciat que el dictador Francisco Franco serà exhumat el 10 de juny del Valle de los Caídos. Les restes seran enterrades al panteó de Mingorrubio al cementiri del Pardo (Madrid), on són enterrats Carmen Polo, Arias Navarro i Carrero Blanco. Calvo ha afegit que no hi haurà convocatòria pública de l’exhumació i, per tant, no hi haurà imatges. La família del dictador va reiterar el 6 de març que volia que la inhumació fos a la catedral de l’Almudena.
#ÚLTIMAHORA | El Gobierno anuncia que los restos de Franco serán enterrados el 10 de junio en el cementerio de El Pardo #CMin https://t.co/vYJlWrOA12 pic.twitter.com/MuNV4ScYEq
— Europa Press (@europapress) March 15, 2019
Preguntada si l’exhumació es farà igualment amb un canvi de govern després del 28-A, la vice-presidenta ha dit que la llei obliga a fer l’exhumació el 10 de juny. ‘L’única manera d’evitar-la és la modificació de la normativa que obliga a fer-la’, ha dit.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits