Ensenyament vol estendre la presència de l’anglès en matèries no lingüístiques els propers cursos

  • Tot i la millora dels darrers anys, la llengua estrangera es manté entre les assignatures amb més alumnes amb nivell baix

VilaWeb
ACN
11.07.2018 - 13:33
Actualització: 11.07.2018 - 20:34

De mitjana, els estudiants de 6è de Primària i 4t d’ESO han millorat el coneixement de l’anglès en les proves de competències bàsiques del Consell d’Avaluació del Sistema Educatiu. Malgrat que aquest 2018, els resultats han millorat a 6è i patit un petit retrocés a ESO, encara és de les matèries que deixa més alumnat en un nivell baix.

Concretament, a 6è, no assoleixen les competències el 15,9% dels alumnes, els mateixos que el 2014. A Secundària, aquest percentatge era del 20% el 2014 i enguany s’ha situat en un 13,7%. Per aquest motiu, Ensenyament vol donar un impuls a la presència de l’anglès en matèries no lingüístiques, i estendre el programa AICLE, que ja es du a terme en algunes escoles i instituts.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any