De mitjana, els estudiants de 6è de Primària i 4t d’ESO han millorat el coneixement de l’anglès en les proves de competències bàsiques del Consell d’Avaluació del Sistema Educatiu. Malgrat que aquest 2018, els resultats han millorat a 6è i patit un petit retrocés a ESO, encara és de les matèries que deixa més alumnat en un nivell baix.

Concretament, a 6è, no assoleixen les competències el 15,9% dels alumnes, els mateixos que el 2014. A Secundària, aquest percentatge era del 20% el 2014 i enguany s’ha situat en un 13,7%. Per aquest motiu, Ensenyament vol donar un impuls a la presència de l’anglès en matèries no lingüístiques, i estendre el programa AICLE, que ja es du a terme en algunes escoles i instituts.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any
120€/any
Si encara vols ajudar-nos més, pots fer-te'n com a Protector.

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.