Els treballadors en ERTO i amb contracte fix discontinu poden sol·licitar nous ajuts a partir d’avui

  • La línia d'ajuts aprovada per Empresa i Treball preveu de beneficiar entre vuitanta mil persones i cent mil que rebran un pagament únic

VilaWeb
04.07.2021 - 13:58
Actualització: 05.07.2021 - 09:25

Els treballadors en ERTO i amb contracte fix discontinu podran sol·licitar a partir d’avui i fins el 15 de juliol ajudes entre 600 euros i 700. Segons un comunicat del Departament d’Empresa i Treball, la línia d’ajuts, dotada amb seixanta milions d’euros, preveu de beneficiar entre vuitanta mil persones i cent mil que rebran un pagament únic. Hi podran optar els residents a Catalunya afectats per un ERTO entre el primer de gener i el 31 de maig d’enguany o bé que hagin estat beneficiaris de la prestació extraordinària per ser fixes discontinus com a mínim un dia del mes de maig del 2021. Per accedir als ajuts només caldrà inscriure’s al registre habilitat al web del SOC i no serà necessària la signatura electrònica.

L’ordre d’inscripció no determinarà la preferència en l’atorgament de l’ajut, que serà de 600 euros si s’ha estat fins a noranta dies en ERTO i de 700 euros si se n’ha estat més.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor