Elisenda Alamany serà la nova portaveu d’ERC

  • Ho ha avançat Oriol Junqueras, que també ha explicat que havia intercanviat missatges amb Salvador Illa i Carles Puigdemont

VilaWeb
16.12.2024 - 10:00
Actualització: 16.12.2024 - 10:50

La nova secretària general d’ERC, Elisenda Alamany, també farà les funcions de portaveu de la formació. Segons que ha explicat Oriol Junqueras a TV3, és una de les qüestions que es van tractar ahir en la reunió telemàtica dels nous membres de l’executiva.

El nou president ha dit que en les últimes hores ha intercanviat missatges amb unes quantes persones, entre les quals el president de la Generalitat, Salvador Illa, i el dirigent de Junts, Carles Puigdemont.

I preguntat per les negociacions del pressupost de la Generalitat, ha insistit que si el PSC no compleix, no pot esperar nous acords. “És de sentit comú”, ha afegit.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor