El branc de mercaderies de Can Tunis tindrà restriccions de trànsit del divendres al dilluns
El ramal de mercaderies de Can Tunis accessible des de la sortida 17 de la Ronda Litoral en sentit Llobregat romandrà completament tancat al trànsit de vehicles des de les 22 hores d'aquest divendres fins a les 6 hores del dilluns com a conseqüència dels treballs de substitució de la biga en el pas inferior.
Aquest text és un servei de l'agència Europa Press. VilaWeb no ha intervingut ni en la selecció, ni en la redacció, ni en el contingut de la notícia.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
BARCELONA, 4 (EUROPA PRESS)
El ramal de mercaderies de Can Tunis accessible des de la sortida 17 de la Ronda Litoral en sentit Llobregat romandrà completament tancat al trànsit de vehicles des de les 22 hores d’aquest divendres fins a les 6 hores del dilluns com a conseqüència dels treballs de substitució de la biga en el pas inferior.
Ho ha informat aquest dimecres el Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) en un comunicat, i també ha detallat que hi haurà talls de servei de la L9 Sud del Metro durant el mateix cap de setmana per proves del sistema de conducció automàtica per integrar-los a la L10 Sud.
El servei finalitzarà en l’horari habitual el divendres i es reprendrà amb normalitat el dilluns, i les estacions que es veuran afectades són les 15 que hi ha entre Zona Universitària i Aeroport T1.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits