
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Poques hores abans del començament de la manifestació de la Diada convocada per l’ANC, l’independentisme ha exhibit unitat en una fotografia amb dirigents dels diversos partits i entitats. Ha estat en l’acte organitzat per Òmnium Cultural al passeig de Lluís Companys per a exigir l’absolució dels presos polítics quan queden poques setmanes perquè es faci pública la sentència del judici contra el procés. Hi han assistit, entre més, el president de la Generalitat, Quim Torra; el vice-president, Pere Aragonès, el conseller d’Exteriors, Alfred Bosch; el vice-president del parlament, Josep Costa; la diputada de la CUP Natàlia Sànchez; el diputat al congrés espanyol per En Comú Podem Jaume Asens; la presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, i el vice-president d’Òmnium, Marcel Mauri, i la parella de Jordi Cuixart, Txell Bonet.

Serà pràcticament l’única fotografia conjunta de les formacions independentistes aquesta Diada, tenint en compte que en la manifestació de la tarda no hi ha previst un espai específic per a personalitats, a diferència dels darrers anys, i els partits hi assistiran repartits en trams diferents.
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits