Denuncien un cas de discriminació lingüística en una sucursal del Banc Santander de Dénia

  • Segons l'informe que publica anualment Plataforma per la Llengua, al País Valencià, durant el 2017, hi va haver nou casos de discriminació lingüística

VilaWeb
Redacció
01.01.2019 - 01:50

La Plataforma per la Llengua ha denunciat un cas de discriminació lingüística divendres passat a Dénia. Va ser en una sucursal del Banc Santander, on dues persones que parlaven català es van dirigir al taulell per pagar un rebut. Segons el comunicat de la plataforma, el gestor els va dir: ‘Hablen en castellano‘.

‘Aquesta actitud és indigna d’un banc com el Santander en una ciutat com Dénia’, denuncien, i alerten que és un cas de discriminació i maltractament a un client.

Segons l’informe que publica anualment Plataforma per la Llengua, al País Valencià, durant el 2017, hi va haver nou casos de discriminació lingüística. Són només dels quals tenen constància, atès que n’hi ha que no es denuncien.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any