
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

La Plataforma per la Llengua ha denunciat un cas de discriminació lingüística divendres passat a Dénia. Va ser en una sucursal del Banc Santander, on dues persones que parlaven català es van dirigir al taulell per pagar un rebut. Segons el comunicat de la plataforma, el gestor els va dir: ‘Hablen en castellano‘.
‘Aquesta actitud és indigna d’un banc com el Santander en una ciutat com Dénia’, denuncien, i alerten que és un cas de discriminació i maltractament a un client.
Segons l’informe que publica anualment Plataforma per la Llengua, al País Valencià, durant el 2017, hi va haver nou casos de discriminació lingüística. Són només dels quals tenen constància, atès que n’hi ha que no es denuncien.
Ajudeu VilaWeb, fent-vos subscriptors
Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.
Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent encara. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací. Entre més avantatges, podreu participar en els debats a la Xarxa VilaWeb, rebreu cada vespre el VilaWeb Paper, podreu llegir en exclusiva les notícies de l'endemà i accedir a més serveis i avantatges especials. Més informació sobre tots els serveis de la subscripció a VilaWeb, clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits