15.04.2026 - 18:28
|
Actualització: 15.04.2026 - 18:56
La Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC) ha nomenat la farmacèutica Carme Rigall nova presidenta, en el context de la renovació del seu òrgan de govern.
Rigall ha assumit el càrrec amb la voluntat de continuar reforçant el paper de l’oficina de farmàcia dins el sistema sanitari, donar continuïtat a la tasca del predecessor, Antoni Torres, i millorar la visibilitat i la reputació del sector.
Titular d’una farmàcia d’ençà del 1998, Rigall encapçala una junta directiva formada per Eduardo Cacho, Xavier Robinat i Ana Quintilla com a vice-presidents; Elena Larrea com a secretària; Javier Albert Diloy com a tresorer, i Roger Bel, Tomeu Rosselló, Sílvia Valent, Pilar Miró i Mariona Anadón com a vocals.

