Albert Rivera utilitza molt el Twitter com a arma política, i això li juga males passades. Qui sap si involuntàriament. En l’última que ha protagonitzat, ataca l’Ajuntament de València per una campanya publicitària en què apareix la paraula flamenc ratllada. L’atac té dos problemes. Per una banda, el consistori no participa de l’anunci, sinó que únicament, proporciona la marquesina on s’exposa el cartell. Per una altra banda, la crítica de Rivera dóna a entendre que no entén la campanya, ja que està centrada a desmuntar els tòpics de l’estat espanyol. En altres cartells hi apareix ratllada la paraula paella o migdiada.

Resulta que l’anunci correspon a la Fundació Rei Jaume I, una institució privada constituïda per la Generalitat de València i la Fundació Valenciana d’Estudis Avançats. La marquesina és propietat de l’ajuntament, però això no implica que participi del es campanyes que s’hi exhibeixen, tal com bé explica el compte de Twitter de l’ajuntament.

De fet, el també diputat de Ciutadans, Toni Cantó, ja va atacar l’ajuntament pel mateix cartell, tal com ha recordat del diputat al congrés per Compromís Joan Baldoví.

Missatge de Vicent Partal

És molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a arribar a un punt de tranquil·litat empresarial que ens permeta de sentir-nos definitivament forts i que allunye qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot. Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina o telefonant al 934 426 439.

Vicent Partal
Director de VilaWeb