1-O.- El director dels Mossos “decebut” perquè la CE defensa l’ús proporcionat de la força
El director general dels Mossos d'Esquadra, Pere Soler, s'ha mostrat "molt decebut" aquest dimecres per les declaracions del vicepresident primer de la Comissió Europea, Frans Timmermans, que ha dit que per protegir l'Estat de Dret de vegades "de vegades requereix l'ús proporcionat de la força" després del referèndum del diumenge.

Aquest text és un servei de l'agència Europa Press. VilaWeb no ha intervingut ni en la selecció, ni en la redacció, ni en el contingut de la notícia.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
BARCELONA, 4 (EUROPA PRESS)
El director general dels Mossos d’Esquadra, Pere Soler, s’ha mostrat “molt decebut” aquest dimecres per les declaracions del vicepresident primer de la Comissió Europea, Frans Timmermans, que ha dit que per protegir l’Estat de Dret de vegades “de vegades requereix l’ús proporcionat de la força” després del referèndum del diumenge.
En una anotació en el seu compte de Twitter, ha afirmat: “Molt decebut. Avui en el Parlament Europeu el vicepresident Timmermans de la Comissió Europea més que guardiana dels Tractats, ha estat la guardiana d’un Estat”.
Timmermans, també responsable de l’Estat de dret, ha defensat aquest dimecres el respecte de l’Estat de dret com un dels pilars per sostenir la democràcia i ha avisat que protegir-lo “de vegades requereix l’ús proporcionat de la força”, encara que ha puntualitzat que ningú vol veure violència a les societats europees.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits