
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Els Mossos han desallotjat aquestí matí la casa okupa Ka la Kastanya, al barri de Gràcia de Barcelona. Com a resposta, s’ha convocat una manifestació de protesta al carrer Gran de Gràcia aquesta tarda. Els Mossos han fet algunes càrregues i identificacions d’alguns manifestants, a més d’escorcollar bosses i vianants. També hi ha un helicòpter sobrevolant la zona durant tota la tarda.
Al matí, durant el desallotjament, els Mossos han detingut dues persones, acusades d’un delicte greu de desobediència i de resistència a l’autoritat. La protesta s’havia convocat a les 19.00 a l’estació de metro de Fontana contra les detencions.
Els manifestants criden consignes com ara ‘Ka la Kastanya resisteix’ o ‘No s’entén, gent sense cases i cases sense gent’.
🔴 ▶️ Un centenar de manifestants protesten contra el desallotjament de Ka la Kastanya
Hi ha hagut algunes intervencions policialshttps://t.co/FVRxmxgeyr pic.twitter.com/Kb8Ggq7C8o
— btv notícies (@btvnoticies) September 18, 2019
Els. Mossos carreguen a Gràcia a la. Manifestació de @kalakastanya pic.twitter.com/aKbmZ0L1KL
— Marc González (@marcgonzalez_23) September 18, 2019
Encara no ha començat la manifestació convocada pel #desallotjament aquest matí de #KalaKastanya al barri de #Gràcia de # Barcelona. #Mossos escorcollen bosses i fan alguna identificació. pic.twitter.com/ejO35SUXSQ
— Oriol Freixenet (@Ofreixenet) September 18, 2019
Així han retingut els Mossos un manifestant de @kalakastanya a Gràcia pic.twitter.com/5mFFSPEwAm
— Marc González (@marcgonzalez_23) September 18, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits