[VÍDEO] Borràs demana a Illa que es posi la màscara o marxi del plató de La Sexta

  • Carrizosa s'ha afegit a la petició • Illa els ha acusat de sobreactuar i de calumniar-lo, i ha negat que s'hagi vaccinat

VilaWeb
11.02.2021 - 22:19
Actualització: 11.02.2021 - 22:22

La candidata de Junts a les eleccions del 14-F, Laura Borràs, ha instat el candidat del PSC, Salvador Illa, a posar-se la màscara al debat de La Sexta –Illa s’ha negat a fer-se la prova anticovid, igual que dimarts abans del debat a TV3– o a marxar del plató per no posar en risc els treballadors de la cadena i la resta de candidats. El candidat de Ciutadans, Carlos Carrizosa, s’ha afegit a la petició, i el del PP, Alejandro Fernández, l’ha reptat a fer-se la prova i li ha retret que no doni exemple a la ciutadania.

Illa s’ha justificat tot assegurant que les recomanacions és fer-se la prova quan hi ha símptomes o s’ha estat contacte estret d’un positiu. Ha recordat que al debat de RTVE no es va demanar cap prova i ha carregat contra la resta de partits, tot acusant-los de calumniar-lo i de sobreactuar. També ha negat que s’hagi posat el vaccí de la covid-19.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor