26.04.2026 - 11:50
|
Actualització: 26.04.2026 - 12:21
Una dona de 77 anys ha mort en un incendi en un habitatge unifamiliar situat al carrer de Tiberíades d’Oriola (Alacant). Tres persones més, dues dones i un home, han estat ateses per inhalació de fum i traslladades a l’Hospital de Torrevella.
Segons que ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’avís s’ha rebut vora les 22.00 i hi ha anat una unitat del Servei d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU).
Així mateix, el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha assenyalat que l’incendi ha començat a la cuina de l’habitatge i ha estat apagat amb rapidesa. Per tant, els danys s’han concentrat sobretot en aquesta estança. La víctima mortal, resident al domicili juntament amb la seva parella –tots dos de parla anglesa–, presentava cremades de tercer grau.
A l’arribada dels bombers, el SAMU feia maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP) per part de l’equip mèdic, en les quals també ha col·laborat la policia local amb un desfibril·lador. Tanmateix, la dona ha mort.

