Sergi Mateu es posa en la pell de Puig i Cadafalch en un espectacle teatral
L'actor català Sergi Mateu interpretarà des del dissabte el monòleg 'Puig i Cadafalch, un croquis' basat en la vida i obra de l'arquitecte, historiador i polític català Josep Puig i Cadafalch per commemorar el 150 aniversari del seu naixement.
Aquest text és un servei de l'agència Europa Press. VilaWeb no ha intervingut ni en la selecció, ni en la redacció, ni en el contingut de la notícia.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

BARCELONA, 26 (EUROPA PRESS)
L’actor català Sergi Mateu interpretarà des del dissabte el monòleg ‘Puig i Cadafalch, un croquis’ basat en la vida i obra de l’arquitecte, historiador i polític català Josep Puig i Cadafalch per commemorar el 150 aniversari del seu naixement.
La Xarxa de Teatres d’Ateneus de Catalunya ha dit que la intenció de l’obra és construir un croquis de la figura de Puig i Cadafalch “per entendre la importància de les seves idees dins del seu moment històric”.
L’espectacle, escrit i dirigit per Marc Rosich, ha estat produït per la Federació d’Ateneus de Catalunya (Fac), la Xarxa de Teatres d’Ateneus de Catalunya (XTAC) i el Teatre Obligatori.
L’organització ha informat que el monòleg està basat en fragments de les memòries de Puig i Cadafalch i d’una selecció dels seus discursos més famosos.
L’estrena de la gira de l’espectacle tindrà lloc aquest dissabte 30 de setembre a les 18.30 en el Teatre Lluïsos de Gràcia a Barcelona.
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits