Sánchez es reunirà dijous amb els batlles de les localitats afectades per la gota freda

  • Sánchez encapçalarà una reunió interministerial a València, a la qual s'ha convidat els batlles de les localitats afectades

VilaWeb
21.01.2025 - 17:54
Actualització: 21.01.2025 - 18:00

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, es reunirà dijous amb els batlles de les localitats més afectades per la gota freda. La darrera visita de Sánchez va ser el 3 de novembre a Paiporta (Horta Sud), pocs dies després de les inundacions, acompanyat dels monarques espanyols i del president valencià Carlos Mazón, un esdeveniment que va acabar amb crits de “assassins” i llançament d’objectes enmig d’una gran tensió.

Sánchez, aquesta vegada no es desplaçarà als pobles afectats, sinó que encapçalarà una reunió interministerial a València sobre la gota freda, que es farà concretament a la delegació del govern espanyol, i a la qual s’ha convidat els batlles de les localitats afectades. No es preveu que hi assisteixi Mazón, que previsiblement serà a la fira de turisme Fitur, de Madrid.

Així mateix, és que el també secretari general del PSOE assisteixi a València el propvinent primer de febrer a l’obertura del congrés del PSPV que reelegirà la ministra espanyola Diana Morant com a secretària general dels socialistes valencians.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor