Samsung ofereix als seus clients de tornar-los els diners del Galaxy Note7 o canviar-los-el per un altre

Samsung ha ofert als seus clients la devolució íntegra de l'import del Galaxy Note7 o si ho prefereixen, podran substituir-lo per un dispositiu Galaxy S7 o S7 edge, després d'haver adoptat la decisió de suspendre la producció del Note7 a causa dels problemes experimentats en la seva bateria, segons ha indicat en un comunicat publicat en el web de la companyia.

VilaWeb
Redacció
12.10.2016 - 22:18
Actualització: 13.10.2016 - 00:18

VilaWeb necessita el vostre suport

Aquest diari existeix perquè més de vint mil lectors han decidit que poden i volen pagar cinc euros al mes perquè tots rebeu tota la informació amb accés obert. Però no n’hi ha prou. En necessitem més. Tu ho vols i pots?

Fes-te’n subscriptor aquí.

Samsung ha ofert als seus clients la devolució íntegra de l’import del Galaxy Note7 o si ho prefereixen, podran substituir-lo per un dispositiu Galaxy S7 o S7 edge, després d’haver adoptat la decisió de suspendre la producció del Note7 a causa dels problemes experimentats en la seva bateria, segons ha indicat en un comunicat publicat en el web de la companyia.

L’empresa afirma que la seguretat dels consumidors és la seva “principal prioritat”, i afegeix que arran dels últims incidents amb Galaxy Note7, ha decidit parar les vendes i adoptar el programa de substitució dels esmentats dispositius, tant originals com nous, després d’haver paralitzat la producció del Note7 de manera permanent.

Per aquesta raó, demana a tots els clients del Galaxy Note7 que deixin d’usar el seu dispositiu, ho apaguin i facin un ‘back up’ de les seves dades personals, i alhora els ofereix la devolució íntegra de l’aparell o canviar-lo per altres models de la companyia (Galaxy S7 o S7 edge).

Alhora, trasllada a les clientes les seves “sinceres disculpes” per no haver complert els estàndards de qualitat que esperaven de Samsung i per les molèsties que els hagin pogut causar, i els agraeixen la paciència que estan demostrant durant tot aquest temps. “Volem tranquil·litzar tots els consumidors de Samsung ja que el Galaxy Note7 és l ‘únic dispositiu afectat”, subratlla el comunicat.

Per substituir el dispositiu afectat per un Galaxy S7 o S7 edge, tornant-li la diferència de preu o, alternativament, sol·licitant la devolució íntegra de l’import, els clients deuen contactar amb l’operador o distribuïdor on hi hagi adquirit el seu dispositiu i si ho van comprar en Samsung.com o té qualsevol altra pregunta, hauran de trucar al número de telèfon 900/100/807.

Junts encara podem anar molt més lluny. Amb VilaWeb.

Fes-te’n subscriptor i construeix amb VilaWeb el nou diari que els Països Catalans necessiten ara.
Fer-me'n subscriptor
des de 60€ l'any / 5€ el mes
Ara també ens pots ajudar fent una donació única.
Fer una donació
a partir de 10 €

Més notícies