[VÍDEO] Rufián a Feijóo: “A Catalunya estem preparats per guanyar o perdre un referèndum, i vostès?”

VilaWeb
12.12.2023 - 17:36
Actualització: 12.12.2023 - 19:29

El portaveu d’ERC al congrés espanyol Gabriel Rufián ha tornat a apostar per un referèndum com a via per a assolir la independència i ha reptat el president del PP, Alberto Núñez Feijóo a convocar-lo. “A Catalunya estem preparats per guanyar o perdre un referèndum, i vostès?”, ha dit des del faristol en la intervenció en la sessió de presa de consideració de la llei d’amnistia. Sobre la mesura, ha afirmat que és una solució política que salda un deute amb Catalunya.

A més, ha retret al dirigent del PP que “tingui els nassos” de titllar-la de corrupció política. “Aquesta llei pot agradar poc, molt o regular, però és una llei aprovada per la immensa majoria d’aquest hemicicle, i això és de primer de democràcia”, ha afirmat.

També ha advertit Feijóo que les manifestacions que defensa en contra de l’amnistia són les mateixes on es canta el “Cara al sol” i inciten “l’alçament nacional”.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor