
Per: ACN


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Roser Rahola, presidenta i fundadora de l’Editorial Vicens Vives, es va morir ahir a 105 anys, segons ha informat el Gremi d’Editors, que ha expressat el seu condol a la família i als amics de l’editora.
Rahola va rebre el 1994 la Creu de Sant Jordi per la seva tasca d’elaboració de manuals pedagògics bàsics per a l’ensenyament de la cultura catalana. En una piulada la consellera de Cultura, Mariàngela Vilallonga, ha manifestat que Roser Rahola ha ‘brillat amb llum pròpia en el panorama editorial’.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits