Renfe activa un canal de WhatsApp de Rodalia de Catalunya per informar de l’estat del servei

  • També s'informarà sobre incidències, notícies sobre plans alternatius de transport i el restabliment del servei

VilaWeb
11.11.2024 - 12:46

Renfe ha activat un canal d’informació de WhatsApp de Rodalia de Catalunya. La companyia difondrà tot el que es refereix a l’estat del servei de rodalia, des d’avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre més.

El nou canal de Renfe s’ubica a la pestanya “Novetats” de l’aplicació i es pot trobar en aquest enllaç. Per subscriure-s’hi, l’usuari només ha de prémer el botó “Seguir”, sense necessitat de donar el número de telèfon o cap dada personal. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que existeixen nous missatges sense llegir.

Aquest canal s’emmarca en el “Pla Endreça” que el Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalia.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor