Renfe activa un canal de WhatsApp de Rodalia de Catalunya per informar de l’estat del servei

  • També s'informarà sobre incidències, notícies sobre plans alternatius de transport i el restabliment del servei

VilaWeb

Redacció

11.11.2024 - 12:46

Renfe ha activat un canal d’informació de WhatsApp de Rodalia de Catalunya. La companyia difondrà tot el que es refereix a l’estat del servei de rodalia, des d’avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre més.

El nou canal de Renfe s’ubica a la pestanya “Novetats” de l’aplicació i es pot trobar en aquest enllaç. Per subscriure-s’hi, l’usuari només ha de prémer el botó “Seguir”, sense necessitat de donar el número de telèfon o cap dada personal. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que existeixen nous missatges sense llegir.

Aquest canal s’emmarca en el “Pla Endreça” que el Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalia.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem