Putin declara una treva unilateral a Ucraïna fins a la mitjanit de dilluns amb motiu de la Pasqua

  • El cessament de l'activitat militar començarà avui a les 18.00, hora local

VilaWeb
19.04.2025 - 16:29
Actualització: 19.04.2025 - 19:01

El president de Rússia, Vladímir Putin, ha anunciat avui una treva per a Ucraïna amb motiu de les commemoracions de la Pasqua.

El “cessament de totes les activitats militars” per la part russa començarà avui a les 18.00 (hora de Moscou, les 17.00 a casa nostra) i es prolongarà fins a la mitjanit del dilluns 21 d’abril (a les 23.00 de diumenge a casa nostra), segons que ha anunciat.

En un comunicat que el Kremlin ha publicat al seu compte de Telegram, Putin ha dit que la reacció a la treva demostrarà “la sinceritat de Kíev sobre el seu desig de participar en les negociacions de pau”.

“Esperem que la part ucraïnesa segueixi el nostre exemple. Alhora, les nostres tropes han d’estar preparades per a repel·lir possibles violacions de la treva i provocacions de l’enemic, així com qualsevol acció agressiva seva”, ha afegit Putin.

[Treballem per ampliar aquesta informació.]

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor