Torna la processó d’Algemesí pel desè aniversari de la declaració de la festa com a patrimoni de la humanitat

  • Després de l'aturada a causa de la pandèmia, Algemesí ha recuperat avui la festa en honor de la Mare de Déu de la Salut, amb la Muixeranga d'Algemesí i la Nova Muixeranga

VilaWeb
Fotografia: Muixeranga d'Algemesí.
08.12.2021 - 15:13
Actualització: 08.12.2021 - 21:59

Algemesí ha recuperat avui la festa en honor a la Mare de Déu de la Salut, amb la Muixeranga d’Algemesí i la Nova Muixeranga i diversos balls i tradicions, acompanyats de música de tabalet i dolçaina, després de dos anys d’aturada a causa de la pandèmia. La darrera vegada que es van celebrar aquestes festes va ser el setembre del 2019.

La processó ha tornat a desfilar avui pels carrers del municipi, des del Museu Valencià de la Festa (Convent de Sant Vicent) fins a la Basílica de Sant Jaume, tot coincidint amb el desè aniversari de la declaració d’aquesta festa com a patrimoni immaterial de la humanitat per la UNESCO. Avui era el darrer dia del conjunt d’actes que s’han fet al municipi per commemorar aquest desè aniversari i que van començar divendres.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor