Pokémon Go‘, l’aplicació de realitat augmentada de Niantic que permet atrapar per tot el món a les populars criatures de Nintendo, ha superat la barrera dels 200 milions de dòlars (182 milions d’euros) en el seu primer mes des del llançament del joc, fent pols així els registres d’altres jocs per a mòbils, segons la consultora Sensor Tower.

D’aquesta manera, la popular aplicació hauria fet pols els registres d’altres videojocs d’èxit per a mòbils com ‘Clash Royale‘, desenvolupat per Supercell, la facturació del qual després de 30 dies al mercat va arribar als 125 milions de dòlars (114 milions d’euros).

En aquest sentit, els analistes de Sensor Tower destaquen l’impuls en els ingressos de ‘Pokémon Go‘ a partir del 18 de juliol, arran del llançament massiu de l’aplicació a Europa, després del seu desembarcament escalonat a Austràlia i els EUA, i la seva arribada finalment el 22 de juliol al Japó.

Pokémon Go ha facturat més de 200 milions de dòlars a través d’App Store i Google Play durant el seu primer mes‘, assenyala la consultora, que destaca que l’ús diari de l’aplicació de Niantic es manté en una mitjana 26 minuts.

Aquest article que llegiu es publica gràcies als subscriptors voluntaris, que amb el seu suport econòmic i periodístic són la clau perquè VilaWeb us arribi cada dia. Si podeu contribuir amb una petita quota a fer de VilaWeb un mitjà encara més independent i de més qualitat, us demanem que us apunteu clicant ací.