Més Compromís presenta nova imatge a la Casa de la Mar d’Alboraia

  • La imatge té la inclinació de l’accent gràfic i inclou el diacrític de la paraula ‘més’ en una referència a l’accent de la paraula Compromís

VilaWeb
06.10.2021 - 19:35
Actualització: 06.10.2021 - 21:59

Més Compromís ha presentat avui nova imatge a la Casa de la Mar d’Alboraia davant la militància. L’acte l’ha conduït la secretària general, Àgueda Micó, i l’han acompanyada Diego Mir, Raül Vicent i Cristina Alonso, els dissenyadors de la imatge gràfica. El logotip de Més Compromís sorgeix dels conceptes de creixement i progrés que representa semànticament l’elecció de la marca “Més”, l’emmirallament en l’activisme polític i les lluites de les quals històricament Més Compromís ha format part i en què ha posat l’accent. Precisament, l’accent té una importància vital en la creació i activitat de la nova marca, atès que la imatge té la inclinació de l’accent gràfic i inclou el diacrític de la paraula més en una referència a l’accent de la paraula Compromís.

La secretària general del partit, Àgueda Micó, ha destacat que fa poc més de tres mesos refundaven el partit i la setmana de la diada presenten la imatge de Més Compromís. Per una altra banda, ha subratllat que són un partit que mira cap al futur, amb força i amb una trajectòria més que reconeguda. “Volem un País Valencià divers, tolerant i modern, més feminista, més verd i més valencià”, ha destacat.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor