Més Compromís ha presentat avui nova imatge a la Casa de la Mar d’Alboraia davant la militància. L’acte l’ha conduït la secretària general, Àgueda Micó, i l’han acompanyada Diego Mir, Raül Vicent i Cristina Alonso, els dissenyadors de la imatge gràfica. El logotip de Més Compromís sorgeix dels conceptes de creixement i progrés que representa semànticament l’elecció de la marca “Més”, l’emmirallament en l’activisme polític i les lluites de les quals històricament Més Compromís ha format part i en què ha posat l’accent. Precisament, l’accent té una importància vital en la creació i activitat de la nova marca, atès que la imatge té la inclinació de l’accent gràfic i inclou el diacrític de la paraula més en una referència a l’accent de la paraula Compromís.

La secretària general del partit, Àgueda Micó, ha destacat que fa poc més de tres mesos refundaven el partit i la setmana de la diada presenten la imatge de Més Compromís. Per una altra banda, ha subratllat que són un partit que mira cap al futur, amb força i amb una trajectòria més que reconeguda. “Volem un País Valencià divers, tolerant i modern, més feminista, més verd i més valencià”, ha destacat.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.