Maragall es reunirà demà amb Colau i Artadi per a negociar la investidura

  • ERC ha articulat un equip negociador liderat per Robert Fabregat, president local del partit

VilaWeb
28.05.2019 - 18:09
Actualització: 28.05.2019 - 18:14

El guanyador de les eleccions municipals a Barcelona, Ernest Maragall (ERC), es reunirà demà per separat amb la cap de llista de BComú, Ada Colau, i amb la número dos de JxCat, Elsa Artadi, per abordar per possibles pactes de cara al govern de la ciutat.

Ho ha explicat Maragall en una conferència de premsa en què ha defensat que els barcelonins van votar a opcions progressistes i també ‘a favor dels conceptes de la llibertat i la democràcia’ i d’un referèndum, àmbit en el qual ha emmarcat els 26 regidors que sumen ERC, BComú i JxCat.

Volem fer un acord d’investidura amb un alt contingut progressista, social i amb un alt contingut de la lluita per les llibertats, per la llibertat dels presos polítics i el retorn dels exiliats i la celebració d’un referèndum’, ha dit.

Ha explicat que el partit ja ha articulat un equip negociador liderat per Robert Fabregat, president d’ERC Barcelona, i ha assegurat que han iniciat ‘les primeres gestions cap al ple de constitució del dia 15’ de juny, que donarà pas al primer batlle republicà de la ciutat, ha dit.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor