Una cinquantena de manifestants protesten contra la presència de la monarquia espanyola a Girona

  • Els manifestants, convocats per la Plataforma Antimonàrquica de Girona, han cremat fotografies del rei espanyol

VilaWeb
ACN
10.05.2022 - 12:51
Actualització: 10.05.2022 - 15:23

Una cinquantena de persones s’han aplegat avui a Girona en rebuig de la visita de la Fundació Princesa de Girona, que enguany ha tancat el seu Tour del Talent a la ciutat. Els manifestants, convocats per la Plataforma Antimonàrquica de Girona, s’han concentrat cap a les 11.00 a la plaça del Vi i tot seguit han anat en manifestació fins al CaixaFòrum, tot cridant consignes com ara “Catalunya no té rei” o bé “fora les forces d’ocupació.” El recinte va acollir un dels tres actes que la fundació va organitzar ahir a Girona.

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas
Fotografia: Xavier Pi / Aleix Freixas

Una volta allí, els manifestants han cremat fotografies del rei espanyol, tot enganxant cartells anti-monàrquics i fent pintades contra la presència de la monarquia a la ciutat.

This dissertation assesses from a critical perspective Christopher Menke’s proposal for a resolution of the conflict between the autonomy and sovereignty of art which occurs within the modern formulation of aesthetics. To begin with, the text lays out the key elements of the Adornian and Derridian aesthetic theories with the aim of laying the conceptual groundwork for Menke’s project. It then moves on to outline Menke’s proposal, problematising his proposal along three axes: the development of the theory of interpretative logic, Menke’s theory pf

Aquest treball adreça críticament la proposta de C. Menke per a la solució del conflicte entre autonomia i sobirania de l’art que es dona en el marc de la formulació moderna de l’estètica. En primer lloc, s’exposen els elements rellevants de les teories d’Adorno i Derrida per tal de traçar la base en la qual es recolza Menke. Tot seguit es ressegueix l’argumentació de Menke i, finalment, es problematitza la seva proposta a partir de tres eixos: el desenvolupament de la teoria de la lògica interpretativa, el plaer estètic juntament amb el concepte de bellesa i l’omissió de cap referència a la dimensió social de l’art que comporta a una sobreestimació de la força crítica de l’art.

 

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any